Browin - mūsų Browin

Mūsų Browin

2019-01-03

BROWIN įmonės tikriausiai nereikia pristatinėti tiems, kurie su aistra užsiima naminiu maisto perdirbimu, gamina savo vyną, mėsos gaminius, sūrius ar kitus skanėstus, mėgsta sodininkauti ir naudoja termometrus ar meteorologines stotis. Jau 40 metų mūsų produktai tarnauja visų pirma naminių skanėstų mėgėjams, sodininkams ir augintojams, o jų pripažinimas nuolat auga tiek Lenkijoje, tiek ypač Europos rinkose.

BROWIN įmonės pradžia siekia 1979 metus. Tuomet, dar kaip BIOWIN, veikėme vyno mielių gamybos srityje. Per vėlesnius metus sistemingai plėtėme savo veiklą ir stiprinome įmonės potencialą, todėl BROWIN galėjo tapti rinkos lyderiu keliose produktų kategorijose, kurioms skiriame savo pagrindinius prekės ženklus. Šiandien esame įvairiapusė ir dinamiška komanda, kuri su energija ir aistra kuria įmonės ateitį – vystome ją pagal savo svajones ir rašome mūsų bendros kelionės istoriją.


BROWIN simbolis

Kankolaskiltis – BROWIN simbolis


Kankolaskiltis gyvenimo – idėjos simbolis, kuris mus jungia, įkvepia ir išskiria rinkoje


Išskirtinis simbolis, jungiantis gamtos stiprybę ir turtingumą su žmogaus energija, augimu ir kūrybiškumu. Jis primena grūdų sėją, kad galėtume nuimti derlių, chmelio kankolių rinkimą – vaisingo darbo ir gyvenimo, kuriam suteikiame mums brangų skonį, simbolį...

siūlo jums:

  • mūsų asortimento pristatymą ir klientų konsultacijas,
  • mūsų prekės ženklų naujienų ir perkamiausių produktų pristatymą,
  • demonstracijas ir dirbtuves, kurias draugiškoje atmosferoje veda mūsų specialistai,
  • kartu su kitais entuziastais kuriame erdvę, kupiną bendros įkvėpimo – vietą žinioms ir patirčiai dalintis,

Čia:
  • rasite reikmenis, reikalingus namų virtuvei, namams, sodui ar daržui,
  • padėsime jums išsirinkti patrauklią dovaną,
  • galite išsinuomoti įrangą, reikalingą naminiams likerams ar kitiems gaminiams gaminti,

Mūsų salonas atviras visiems gero skonio mylėtojams – kviečiame tiek nuolatinius klientus, tiek naujus svečius.

ĮMONĘ SUDARO ŽMONĖS

Kaip BROWIN norime būti suvokiami kaip patrauklus verslo partneris, bet ir kaip ieškomas bei gerbiamas darbdavys, kuriuo verta sieti savo profesinius planus. Daugiausia dėmesio skiriame kompetencijų tobulinimui, kūrybiškumui, darbui dalijimosi žiniomis, įgūdžių tobulinimo ir tarpusavio supratimo atmosferoje. Tikime, kad pozityvumas traukia pozityvumą. Tai mūsų siekis – ir tokių žmonių mes ieškome.

Kas mums svarbu?

„Profesinio augimo, savirealizacijos ir laisvės išreikšti savo nuomonę bei idėjas galimybės. BROWIN mes neveikiame pagal griežtas schemas – svarbiausia yra įsitraukimas ir kūrybiškumas. Šeimyniška atmosfera ir unikali šios vietos aplinka paverčia darbą kasdieniu malonumu, o profesiniai pasiekimai motyvuoja mus kurti vis įdomesnius projektus.“

Aleksandra, Product Manager


„Įmonė orientuota į jaunus darbuotojus, suteikia jiems daugybę galimybių tobulėti ir įgyti patirties. Palaiko tiek pradžioje – įsidarbinant, tiek kiekviename kitame etape. Nors užduotys yra atsakingos, darbo atmosfera be streso ir skatinanti veikti. Įmonė vertina įdomias idėjas ir yra atvira kūrybinėms komandų iniciatyvoms, kurios sudaro vieną didelę šeimą.“

Agata, tiekimo asistentė


„Man buvo svarbi galimybė derinti darbą su studijomis, pritaikyti teoriją praktikoje ir susipažinti su bendradarbiavimo su prekybos tinklais specifika. Maloni atmosfera padeda atlikti užduotis ir įgyti profesinės patirties.“

Mateusz, Junior Key Account Manager


„Darbas BROWIN – tai erdvė nuolatiniam tobulėjimui ir saviugdai. Keliamas aukštas lygis, o darbuotojams suteikiama daug savarankiškumo sprendimuose. Tikra laboratorija būsimiems vadovams. Šeimyniška atmosfera skatina kūrybiškumą.“

Bożena, Marketing Manager


„Atmosfera, kurioje jautiesi kaip namuose. Tikrai rekomenduoju.“

Grzegorz, IT Network Administrator


BROWIN yra puiki vieta žmonėms, kupiniems energijos ir idėjų, kurie nori būti profesionaliai aktyvūs – taip pat ir plačiąja prasme suprantamoje prekybos ar logistikos srityje. Taip pat kviečiami entuziastai, besidomintys technologinio mąstymo plėtra – pavyzdžiui, universitetų absolventai, norintys įgyti praktinių įgūdžių, parodyti savo kūrybiškumą, tobulinti produktus ir kurti naujus, novatoriškus projektus tyrimų ir plėtros (R&D) komandoje.